Ändrade planer x 2

Dagen började med att jag försov mig tre-kvart. Stressig morgon men vi kom i tid iaf, väl framme fick vi fortsätta med databasen. Nu är vi äntligen klar! Jäkligt tråkigt att skriva över information från excel till axcess kan jag lova. Lunch åt vi på ett mack-ställe (smörgåsar inte bensin) downtown Alachua, mumma!

Kvällens planer var att laga tacos här hemma, men så blev vi tipsade om ett fondue-ställe i Gainesville som skulle vara häftigt. Javisst tänkte vi, men det visade sig att det var tillfälligt stängt. Alltså är tacos planerna tillbaka och en kväll med OneTreeHill + GossipGirl är spikad.

Snart ska vi alltså åka och handla lite tacos ingredienser. Ja just ja, medans jag kommer ihåg det så kan jag säga att det kommer inte komma några vykort på posten - tyvärr. Vi har frågat en massa folk och åkt runt till olika affärer men vi hittar inga vykort! Dom går inte att hitta här :( Ni får alltså klara er ändå, men det gör ni nog :) Istället tänkte jag publicera en bild på Emma och mig i dom fina gators tröjorna vi fick av Joe (begagnade, men vi klagar inte :P haha)



HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Catrineeeeeeeee

vi hade också problem med vykort, men vi hittade tillslut efter kassan på wallmart, vid nån serviceavdelning, prova! ;)

2009-10-20 @ 03:24:34
URL: http://cinflorida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0