Erika&Sofia kolla hit!



Okej, Erika&Sofia här är bilden!

När jag såg plattången på outlet-affären vi var in på så tänkte jag, jäklar bara 100 kr den vill jag ha! Sen inget mer med det, utan jag var hur nöjd som helst med mitt inköp. Dagen efter när vi satt på jobbet ploppade däremot en tanke upp i mitt huvud, f-a-n vi har ju inte lika eluttag som dom har här. Mm ibland är man SMART!
Jag får helt enkelt köpa en adapter någonstans sen så jag kan använda den hemma också.

Ikväll ska vi gå på Malin Åkerman bio, Couples Retreat. Vi tänkte att vi lära kolla om svenskan håller måtten här i staterna ;)

Hörs, hej!

Kommentarer
Postat av: Catrineeeeeeeee

Haha du är inte ensam om att vara SMART!! Jäkla klantarsel man är då;p Men det är värt det, fixar adptern bara så är det löst! ;)

2009-10-18 @ 04:32:50
URL: http://cinflorida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0