Jobb

Sitter pa jobbet just nu och har precis blivit klar med mina uppgifter, idag ar faktiskt forsta dagen vi har jobbat hela tiden och inte bara kollat pa vad andra gor. Tiden gar iaf mycket fortare vilket ar positivt! Fasta arbetstider har vi ocksa fatt for de har 6 arbetsdagarna vi har kvar i Alachua, antingen 8-3 eller 9-4, vi gillar't :)

Pa eftermiddagen ska vi aka och fortsatta med var shopping, kanske trillar ett vykort ned i postladan hemma hos just dig fran Emma eller mig om nagra dagar? Ja vem vet ;) 

Nej nu ska jag surfa runt lite "on the web" innan det ar dags att brumma hemat med Forden.

Vi hors! 

Ps. Snart aker vi till Miami, whihuu! :D


Kommentarer
Postat av: josse

jag näst intill kräver ett vykort till:

Kärrhöksgatan 86

55612 Jönköping

2009-10-16 @ 02:07:06
URL: http://joss3fiin.blogg.se/
Postat av: Emma.

Svar josse:



Haha, aa ska se vad som kan goras at den saken ;)Har du tur sa kanske ;p

2009-10-16 @ 15:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0