Måndag.

Måndag = Första jobbdagen på veckan = segt...

Plus att vi behövde jobba till kl 4 också vilket är väldigt ovanligt för oss (; Vi träffade också Sid, en indier vi ska jobba med i framtiden. Dock måste jag säga att han pratade väldigt bra engelska. Sån bra engelska att han knappt hade någon indisk accent vilket gör det väldigt tråkigt. För en indisk accent påminner mig om min käre syster som har en tendens att prata lite indisk-engelska i stressade situatuoner, hehe. Väldigt roligt :D

Vi överlevde dagen och tog igen oss med shopping mot kvällningen, hittade en outlet-affär som var helt okej. Anna gillade den iaf då hon shoppade för en hel del! Själv köpte jag bland annat ett par skor, kan knappt gå i dom men snygga var dom iaf :) Sen var vi förbi Forever 21 och som var mycket bättre den här gången. Vi dömde det nog lite för hårt då! Nu har vi nyss kommit hem och sitter och äter glass och kollar på Gossip Girl. Inte helt fel avslut på dagen!

Till en helt annan sak som vi märkte förra veckan och som jag blev så fascinerad av att jag höll på att köra mot rött och vilket nästan resulterade i att två pizzor hamnade i framrutan var att det finns Drive-Thru på pharmacy-affärena, alltså dom som typ är som apoteken hemma. Det facinerade mig, vem behöver drive-thru på sånna egentligen? Jo, dom lata amerikanarna. Väldigt intressant, kanske ska pröva på det här framöver (;

Aja, det var allt som fanns att rapportera från dagen eftersom måndagar inte är särskilt spännande.

/Emma

Kommentarer
Postat av: sofia

bilder på shopping då!!

2009-10-13 @ 09:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0