Painkillers and nothing to do

Sa har ligger det till, jag har fatt varldens tandvark som Emma skrev. Min sonderbitna tand har tydligen gjort sitt och jag har forbaskat ont. JAVLAR! Min kost den narmaste veckan kommer alltsa bli en blandning av olika painkillers for att overhuvudtaget klara av Miami-resan, for att tugga mat ar hemskt just nu.
Sen blir ett tandlakarbesok det forsta jag vill gora nar jag kommer hem. Tandlakaren ar dock det varsta jag vet, fifan! 

Forovrigt har vi ingenting att gora pa jobbet idag, vi vantar pa avskredslunchen. Far se hur mycket jag kan ata och tugga med min vanstra tandsida. Det ar ju inte direkt sa att smartan minskar nar man bara tanker pa den hela tiden. Efter jobbet ska vi aka och kopa fler tabletter. 

Hej.
 
 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0