Slappnings söndag

Idag var första dagen på tre veckor som vi fick sova till vi vaknade. Haha det där lät ju, men jag menar utan väckarklocka ;D

Tog det väldigt lugnt på förmiddagen och jag skypade lite med farmor och dom andra där hemma, medans Emma sov. Sen drog vi en vända in till stan med forden, inhandlade allas converse-skor och en väska som jag kan lägga en massa kläder i så det inte blir övervikt på vägen hem :) Någon present till syster Sofia kanske också blev inhandlad, mm vem vet? ;) Jag har ju hört att du vill ha sånna.

Vi käkade frukost till lunch på Perkins


Det var gott, men jag saknade sylt&grädde till pannkakorna.

En sväng förbi Publix och lite matshopping fick det också bli, men sen åkte vi hem till Turkey Creek igen :)

Vi åt hemma ikväll, jag gjorde maten medans Emma skötte dukning och grönsaker. Det blev två blödande burgare till (vi köpte ett 4-pack förut) och vad vi trodde skulle vara potatiskroketter. Men dom såg mer ut som potatisbullar som man rullat som prinskorvar haha, kanske inte det godaste jag ätit men det funka.

Jag ville prova äta kakdeg som dom gör i alla filmer, sagt och gjort köpte jag kakdeg men när vi kommer hem och läser på paktetet får man inte  äta degen rå. Kakbak har vi alltså också hunnit med på kvällningen :P



Nej nu ska jag sluta blogga, alla inlägg som publicerats nu ikväll ha tagit ca. 1,5 timmar att fixa iordning, fifan! som Erkan skulle ha skrivit. Nu kanske ni förstår varför vi är lite seg på att blogga, ju det är just för att bilderna är så sega att ladda upp! Skärpning blogg.se

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sofia

:D

2009-10-19 @ 07:43:14
URL: http://sofiajohanzon.blogg.se/
Postat av: josse

Till Emma:

Skor, storlek 37,5 eller 38. Lina sa att det var vanligare med halvstorlekarna? Jag har provat båda och ja, 37,5 var på gränsen, 38 nästan lite stora. Men jag provade utan strumpor. Aja, vita ska de var i alla fall.



Lycka till ! höhö.

2009-10-21 @ 14:07:12
URL: http://joss3fiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0