Trottoarer

Idag vart det en ganska kort dag på jobbet, 8 till 3, skönt som bara den. Vi for till pharmacy affären direkt efter jobbet, vilket är ungefär som en blandning mellan kicks/apoteket/ica maxi/öb eller nåt sånt. Där handlade vi rese-flaskor av olika de slag och dessutom rosa m&m som stödjer bröstcancer :)

Förövrigt så är helgens planer fixade,
Fredag: Utgång med Casandra, Carolyn och deras vänner. Först äta mexikanskt och sen någon club, vi får ju inte dricka men vi kan nog ha roligt ändå :P
Lördag: Chill på förmiddagen och football-match på eftermiddagen, biljetterna var så dyra som $ 65 (alltså 455 SEK) men vi är bara här en gång och eftersom vi blir bjudna på allt annat (bla. disneyworld resan) så ska vi gå iaf :)
Söndag: Outlet shopping och kanske beach-häng i St Augustine.

Jag ser fram emot helgen riktigt mycket! :D

Iaf så när vi kom hem efter pracken (Tack Erkan för det ordet!) så tog vi det lugnt ett tag, jag drog ett avsnitt OneTreeHill och Emma snackade med sin poolare. Därefter drog vi till Target, en skoaffär och en bokaffär.

Inköp
Anna: 2 böcker, 2 par converse (420 för båda!!), och mycket smink för $29 och då menar jag att det var mycket för pengarna.  
Emma: 3 böcker, smink och flingor.

Ja ni läste rätt, Emmas största utgift här i USA är flingor. Chockladflingor av olika slag med mjölk är vad hon startar dagen med haha.

Eftersom alla tjatar om bilder hela tiden så ska jag lägga in bilder imorgon efter jobbet när jag har lite tid, för nu lockar duschen och sen sängen. Jag brukar sova mycket när jag är hemma, men sen vi kom hit har vi sovit grymt mycket kan jag lova.

Haha en annan rolig sak är att vi har hört från säkra källor att Tony, som vi bowlade med i fredags, tyckte att vi hade riktigt roligt och vill hitta på något mer med oss. Vi lyckades dock slippa undan det och fick outlet-shoppingen i St Augustine som utbyte istället för att hänga med hans skådespelar-kompisar. That's a relief, you know ;)

Bilder kommer som sagt imorgon..

Förresten meningen med rubriken för inlägget är att jag och trottoarkanter hör inte ihop. Jag ser dom inte, om det beror på att det finns fler här än hemma i Sverige eller att vi har en högre bil så att jag inte ser dom, vet jag inte men nåt fel är det!

Hörs, hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0