Varmt!

Sitter just nu i hotellfoajén eftersom det bara är här som vi har internet. Dagen har spenderats på Miamis gator i väntan på att få checka in på hotellet och få tag på en tandläkare.

Vid elva lämnade vi hostelet (typ vandrarhem) som vi bodde på första natten, skönt vill jag lova för det var lite sjaskigt. Natten var som en enda lång mardröm, jag hade så int att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Men morgonen kom tillsut och vi åkte gul taxibil till hotellet, lämnade väskorna eftersom det var för tidigt att checka in och drog istället ut för att utforska lite och leta på ett fik att sitta och mysa på. Vi hittade ett litet glasställe alldeles vid stranden, okej det där lät bättre än vad det var, men vi fick sitta ned iaf. Jag ringde en massa samtal till Donna och tandläkaren och fick receptbelagda mediciner som ska hjälpa (både antibiotika och smärtstillande). Detta skulle ju aldrig hända i Sverige, tur att vi är där vi är ändå.

När vi äntligen fick checka in på hotellet så hade vädret hunnit bli fint och solen stekte, bokstavligt talat. Vi kila alltså ner på standen i nån timme :) Nu har vi precis kommit hem från middags pizza och lite matsäcks/frukost handling på Publix. Vi får se hur den här natten blir, för jag har redan mer ont nu än vad jag har på dagtid. Hoppas jag får bli av med den här spruckna tanden på måndag!

Imorgon väntar stranden :)



Kommentarer
Postat av: stalker

Jag förstår att det är varmt och skönt, men ni kan väl i alla fall försöka ta er till en dator de sista dagarna ;)

2009-10-27 @ 14:34:39
Postat av: erkot

MEN VAD BRA NI ÄR PÅ ATT UPPDATERA!!!!



inte.

2009-10-29 @ 00:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0