Vi taggar om!

Igår vart vi kvar länge på jobbet, till halv fem. Så vi hann hem, käka lite mellis, fixa till oss lite och sen dra vidare på nya äventyr. Först mexikansk mat, som jag inte tyckte var en sån höjdare, och sen var det meningen att vi skulle gå till cluben Rüh-Bar. Efter vi hade stått i kön länge så fick vi inte komma in ändå för att killen i dörren inte trodde att vi hade äkta körkort eftersom dom aldrig har sett svenska körkort här. Det gick alltså åt pipsvängen och man ska tydligen ha pass för att komma in på vissa ställen, men andra bryr sig inte så mycket tydligen för på The Sky Club fick vi komma in. Ja, jag tyckte det var en riktigt flopp iaf. Tänk er ett turk-disco på Estraden för 16+. Så var det, seriöst. Jag längtade hem till lilla Sandviken och dom två ute-ställerna som finns där haha, men det blir nog liite bättre när vi kommer till Miami har jag en känsla av ;D

Vi kom hem vid halv tre och nu viod 9.30 kommer Joe och hämtar upp oss för tailgating. Ja vi visste inte heller vad det var men vi har fått förklarat att det är som en stor förfest ute på gatorna där alla taggar till matchen, dricker, käkar mat och umgås. Jag tycker det låter riktigt nice, men vi får se :)

Sen vid halv fyra börjar matchen som kommer hålla på i typ tre timmar och efter det vet vi inte vad som händer :)

Så nu ska jag äta sista frukostmackan och sen åker vi.

Hörs, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0